Strony

wtorek, 3 czerwca 2014

Mix produktów + Inspiracje od 5 czerwca 23b Biedronka












Wiecie, że nie lubię się dużo rozpisywać :) 

Po prostu polecam :D

Baton Marpacio
Biedronka

Cena niecałe 3zł


Lubię obie wersje ze skórką pomarańczową i bez :)





Ptasie mleczko 

MAGNETIC

BIEDRONKA
CENA 7 z czymś






Tortilla
WRAPS 4 sztuki

cena ok.3,50zł

Często kupuję :) polecam 









Leżał tak samotnie długi czas przeceniony no to przygarnęłam :D

Obrus Biedronka

cena 9,99zł








I gazetka 

Inspiracje tygodniowe
Biedronka

Od 5 czerwca 2014 23b










MISTRZOWSKIE GRILLOWANIE 




30 komentarzy:

  1. Kokon-rewelacja,już zastanawiam się gdzie mogłabym go powiesić .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tortilla wraps kupuję bardzo często :). Pycha. Och, jaka przecena na Monti a ja muszę się odchudzać :(.
    W czwartek chyba pojadę do Biedronki zobaczyć czy nie obniżyli ceny na odżywki do rzęs bo zalegają już kolejny tydzień :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ciężko zaoszczędzić :) już wstawiają nowe szafy bell :D

      Usuń
    2. Ja mam zamiar ją kupić, podobno jest pyszna. Słodycze zresztą również.

      Usuń
  3. Batona nigdy u siebie w Biedronce nie przyuważyłam ale teraz będę się rozglądać bo wszelkie słodkości uwielbiam :D
    I na ten kocyk mam chętkę... wygląda na plusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te batony są już baaardzo długo, tylko zmienili szatę opakowania. Mega syte :)

      Usuń
  4. ale fajny jest ten obrus :) też bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Batona nie jadłam, ale ptasie mleczko oczywiście i są pycha. Tortille też często kupuję :-). Fajne przeceny muszę koniecznie wybrać się na zakupy 5-ego czerwca heh.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcepanu nie lubię, chyba że mamie kupię ;) Wrapsy i mleczko za to bardzo ;)
    Obrus jaki fajny, byłam dziś wyprz B ale nic ciekawego nie kupiłam, bałagan straszny był, jedynie co za 3zł laczki dla córki na zimę będą ;)
    Widzę nowe smaki chipsów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja może sprawię sobie te słuchawki, muszę się za nimi rozejrzeć przy najbliższej wizycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem co jutro na obiad zrobić tortillę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak mam nie jeść słodyczy jak kusisz takimi pysznościami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię marcepanu więc te batoniki by mi nie smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam koło Biedronki i jestem praktycznie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię wiele produktów z Biedry, najbardziej jogurty Frutvita i soki, ale tortillę tez często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupuję słodycze i tortillę z Biedronki :) Mają coraz więcej ciekawych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tortille kupuje często bo moja rodzinka uwielbia:)))Biedronka nasza biedronka:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie wróciłam z zakupów z Biedronki :)

    Zapraszam też na mojego bloga:
    http://melatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety nie lubie marcepanu ale na tortille sie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marcepanowo-percepanowy? Nie widziałam nigdy takiego cuda... Wrzucę do koszyka przy następnych zakupach :)
    Słuchawki kuszą :) Nad nimi też się zastanowię, choć stare w sumie dzielnie się trzymają :) A obrus uroczy! Również przygarnęłabym bez wahania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę w końcu spróbować tortillę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marcepan lubie :) mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam biedronkowe jedzenie :D Mamy tu Lildla, Aldi, Auchan, Carrefour i masę innych marketów ale nigdzie nie ma takich dobroci jak w polskiej Biedronce :( Szczęściary!
    Chodzą za mną parówki Culineo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Batonik i ptasie uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze kupuję te placki do tortilli i są super, choć z Lidla są równie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te marcepanowe batoniki. :-)
    Pyszności!

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.