Strony

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Mix produktów + Mistrzowskie grillowanie od 5 czerwca Biedronka









Gazetka w letniej odsłonie od 9 czerwca TUTAJ




Odżywka do włosów 100ml

Otrzymałam do testowania z Wizażu 

Dziewczyny już rozgryzły, że jest to Garnier Fructis :)

Bardzo ładnie pachnie, zapach się długo utrzymuje, włosy miękkie, jedyne do czego bym się przyczepiła, trochę mam problemy z rozczesywaniem.





Zabieram się za testowanie kapsułek Gold-Vit A+E
olej z wiesiołka, biotyna w peletkach

trochę duże te kapsułki ;) 

Czy któraś z Was stosowała? Jakieś efekty?







Musli bakaliowe 
Biedronka
Niecałe 4 zł


Co tu dużo mówić, lubię całą serię tych musli biedronkowych :D
cała rodzinka zajada :)










Sos Madero
Hamburger


Biedronka 410g


Czytałam pochlebne opinie i kupiłam, jednak tak jak przypuszczałam nieco sztuczny smak, mdły,ciężki.








Szczoteczka do twarzy spisuje się super :)
głównie używam tej z włosiem.

Można już upolować wyprzedażowe za 14,99zł






Natomiast krem Celia de Luxe 
Argan Królewski
po jakimś czasie zaczął mnie zapychać 

Bardzo żałuję, bo naprawdę fajny produkt





Dorzucam gazetkę :)

Mistrzowskie grillowanie od 5 czerwca Biedronka





koc fcb manchester real madrid biedronka, fifa brasil biedronka,





koc fcb manchester real madrid biedronka, fifa brasil biedronka,



21 komentarzy:

  1. Byłam bardzo ciekawa co to za odżywka. Dziękuję za informacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o kapsułki Gold-Vit A+E to dobrze sprawdzają się na paznokcie i skórki. Wyciskasz olejek z kapsułki na dłoń i wmasowujesz. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skusze się na to musli...wygląda smacznie heh :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w Biedronce nie ma tej fioletowej szczotki do twarzy ;p Ale za to kupiłam wzoraj siatki czarne na okno z promocji ;) Z 9,99 zł na 6,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych kapsułek, ale szczerze to wolę połykać taką kapsułę niż taką tabletę ;)))
    Mussli fakt dobre :)
    Czyli odżywka nie do końca fajna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że lepiej kapsułkę :) Co do odżywki, takie fajne włosy po niej, że wybaczę jej te rozczesywanie :D

      Usuń
  6. Żałuję, że tej szczotki do twarzy nie kupiłam... wręcz sobie pluję w brodę bo mi taka świetna rzecz przeszła koło nosa... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę tą szczoteczkę! U mnie w Biedronce już jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  8. paluszki lubię smakowe ;) piwko jakieś nowe....ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie szczoteczki nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tych kapsułek,ale jestem ich ciekawa!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Musli bakaliowe uwielbiam :) Co to witamin nie znam, odżywka faktycznie opakowaniem przypomina Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli to odżywka Fructis, to zagadka nie była trudna, bo mają one bardzo charakterystyczny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre dziewczyny miały na kopertach napis: Garnier Fructis test :D

      Usuń
  13. właśnie przydałaby mi się jakaś odżywka, wypróbuje tą:) szkoda, że ten krem z Celii Cię zapchał, u mnie pewnie będzie tak samo:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś tak myślałam że ta wizażowa odżywka może mieć coś wspólnego z Garnierem :) Co do kremu, może Twoja cera nie lubi parafiny? Warto sprawdzić, czy nie ma jej przypadkiem w składzie.
    Tyle smacznych rzeczy w tej gazetce, a ja przed obiadem... :D Szkoda, że musli zawiera olej palmowy - wcinałabym. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja przegapiłam szczotkę ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapach odżywek Garnier Fructis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to szczotka do twarzy za mną chodzi

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.