Strony

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Przerwa wakacyjna * gazetki * wygrane


AKTUALNE GAZETKI NA FP OPINIODAJNIA!

Szkoła jest wesoła Biedronka od 4 sierpnia do 24 sierpnia
TUTAJ

Inspiracje Tygodniowe nr 31A od 28 lipca do 30 lipca
TUTAJ


Inspiracje Tygodniowe nr 30B d 24 lipca do 27 lipca
TUTAJ

Inspiracje Tygodniowe nr 30A
od 21 lipca Biedronka 
TUTAJ

Inspiracje Tygodniowe nr 29B Biedronka od 17 lipca 

Zasmakuj w Oriencie cz.1 Biedronka
Oferta dostępna od 17 lipca do 30 lipca
TUTAJ

Wszystko w porządku cz. 1 Biedronka 
Oferta dostępna od 21 lipca do 3 sierpnia
TUTAJ












Będę się pojawiać na FP









Zamieszczam linki do gazetek:

Inspiracje Tygodniowe nr 26B

od 26 czerwca

Mistrzowskie okazje cz. 2 
Oferta dostępna od 26 czerwca do 9 lipca
http://www.biedronka.pl/pl/press,id,96

Baw się słońcem cz.2 Oferta dostępna od 30 czerwca do 13 lipca
http://www.biedronka.pl/pl/press,id,95

Inspiracje tygodniowe od 23 czerwca 

Konkurs w Biedronce http://www.zasmakujrybswiata.pl/


POZDRAWIAM!




23 komentarze:

  1. Ja w tym roku na wakacje to chyba nigdzie nie wybywam daleko ;p Może na jakiś spływ kajakowy, domek z chłopakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też może wybiorę się nad morze :)) Miłego wypoczynku i dużo słońca :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Ja w tym roku planuję morze, jezioro, góry :D.
    Udanego wypoczynku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne wygrane :)
    Ja też jadę nad morze :)Mam nadzieję, że pogoda dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!! :) piwko nie dla mnie, ale żele fajne.
    Ja może w tym roku, gdzieś na szybko wyskoczę, ale nic pewnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranych :) I ja też chce nad morze ale niestety nie w tym roku :(
    Życzę udanego urlopu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego odpoczynku :) Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę przyjemnego odpoczynku i naładowania akumulatorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranych ☺ , udanego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:)Ja wybieram się nad morzem i w góry do rodzinki:)
    Życzę udanego i ciepłego wypoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranych i życzę dużo słońca na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę udanych wakacji i dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację :) życzę udanych wakacji i dużo odpoczynku :) Ja też jadę nad morzę ale za miesiąc :)

    PS: Zmieniałam adres bloga i zapraszam do ponownej obserwacji.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku planuję wyjazd w góry :) Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to ktoś ładnie napisał, my po przeliczeniu budżetu stwierdziliśmy, że nie jesteśmy w tym roku zmęczeni ;) Wybieramy się w przyszły weekend pod namiot nad jezioro, może później pojedziemy jeszcze gdzieś na weekend, ale dłuższy odpoczynek w tym roku odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wygrane, miłego odpoczynku. :)

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.