Strony

środa, 21 maja 2014

Produkty mniej lub bardziej polecane










Dziś taki mix recenzji różnych produktów :)


Tak zachwalałyście żele do mycia Bebeauty, więc się skusiłam 


Bebeauty Micelarny żel do mycia twarzy i demakijażu

Biedronka Cena 4,99zł

Nie żałuję zakupu :D dobrze oczyszcza, nie podrażnia

zapach trochę dziwny ale ogólnie zaliczam do polecanych :)






W przeciwieństwie do szamponu Eveline Argan Keratin
8w1


Ojojoj moje włosy zdecydowanie go nie polubiły

Bardzo ciężko je rozczesać, do tego tępe bez połysku

Więcej u mnie nie zagości



Podobnie jak mgiełka do włosów
nawilżająco - ochronna Jantar Farmona


Nie jest to co prawda produkt z Biedronki ale wpadł w moje ręce i zrobił mi z włosów siano 

Widocznie nie jest to produkt dla mnie, zero nawilżenia, włosy matowe.







Produkt który używam od baaardzo dawna to 

Mydło Linda



Biedronka Zapas 1000 ml 4,75 zł (aktualnie)


Właściwie to jedyne mydło do rąk którego używamy :)

W kilku wariantach zapachowych, każdy znajdzie coś dla siebie







Luximo Premium

Makaron z czosnkiem niedźwiedzim

400g niecałe 5zł Biedronka


W sumie nie wiem jak go ocenić, taki sobie, bez ochów i achów

za dużo to tego czosnku nie czułam :)




W połączeniu z warzywami i sosem beszamelowym zjadliwy :)



Te warzywka zasługują na pochwałę

Mieszanka Królewska
Bonduelle Na parze

400g 3,49zł Biedronka

Do co 5 minut to bym się kłóciła :) wiadomo produkt mrożony potrzebuje czasu

ale smakowo bomba :D 
chyba najlepsze warzywa mrożone, najbardziej przypominają smakiem świeże, marcheweczka słodziutka :)

Polecam 













24 komentarze:

  1. a ja się tak czaiłam na jantar, ciekawe czy sie u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel do demakijażu także polecam, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel micelarny Bebeauty i mydło Linda to rewelacja. Mydło jest z nami od bardzo bardzo dawna heh. Do żelu wracam od czasu do czasu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mieszanka faktycznie jest najlepsze ze wszystkich dostępnych na rynku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel rzeczywiście całkiem fajny :))) Linda mnie któraś wysusza, ale kurcze nie pamiętam czy lotos czy miód....

    OdpowiedzUsuń
  6. ten żel do demakijażu muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o Jantar, ma on na drugim miejscu w składzie Alcohol Denat, a on lubi przesuszać. Nie ryzykowałabym stosowania jej na włosy, można ewentualnie jako wcierkę na skórę głowy (alcohol denat w tym przypadku może pomóc, rozgrzewa przez co poprawia się krążenie krwi) ale na pewno nie jako odżywkę w sprayu. Mam podobną mgiełkę tej firmy, ale z linii Radical i na całą długość użyłam jej może raz czy dwa razy, więcej nie będę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :) to już wiem czego unikać w składzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. tego żelu nie miałam w planach mam zakupić peeling w podobnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię żele z biedronki :) mydło też jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żel z BeBeauty muszę wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  12. żel i mydło to moje must have z Biedronki ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Żel i mydełko również używam lubię ich:))z tym makaronem to mi smaka narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. żel naprawdę fajny,sama stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel do mycia twarzy Bebeauty robiony jest najczęściej przez firmę Torf , czyli producenta kosmetyków Tołpa.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny mix :D
    warzywa mniam mniam, schrupałabym :) na makaron też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię biedronkowe żele do mycia twarzy :) miałam wszystkie wersje ale niebieska jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. żel micelarny używam 3-cie opakowanie i jestem, zadowolona,ale Jakos Jantara nie mogę spotkać ostatnio, ale podejrzewam że gdybym taką mgiełkę zobaczyła, to pewnie bym się skusiła, będę pamiętac, żeby nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. żele do twarzy z Biedronki bardzo lubię, mydło Linda wprost uwielbiam:) muszę spróbować tej mieszanki warzywnej koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja żel micelarny zużyłam głównie do mycia pędzli, świetnie się sprawdził w tej roli. Niestety do mycia twarzy już mniej bo bardzo ściągał mi cerę.
    Za to mgiełkę Jantar lubię, ale używam jej tylko na skórę głowy, nie na całe włosy. Zapewne alkohol wysoko w składzie sprawił, że Twoje włosy stały się przesuszone.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten żel do twarzy jest boski! Peelingujący podobnie. Ale nie ma co się dziwić, Tołpa robi.

    www.RozmowyWSieci.com.pl

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.