Strony

czwartek, 22 maja 2014

Siatka na okno przeciw owadom ściągana 2 szt 130x150



siatka na okno zdejmowana





Super :)

Siatka na okno 130 x 150 cm

Biedronka

Cena 9,99 zł 

2 sztuki 

kolory: biały,czarny



Kupiłam je niedawno nawet nie wiedząc, że w środku będą aż 2 sztuki ;)

Mało tego okazało się, że taśma jest klejona tylko z jednej strony
z drugiej mamy a'la rzep :D co oznacza, że możemy ją ściągać wielokrotnie.

Zahaczamy siatkę o te malutkie haczyki na taśmie.

Jeśli klej będzie się dobrze trzymał, po sezonie tylko zdejmiemy siatkę i następnego znowu nałożymy :D

Bardzo mi się podoba takie rozwiązanie i to w takiej cenie




W środku znajdziemy instrukcję montażu






15 komentarzy:

  1. Wydaje się bardzo praktyczna :) Zastanawiałam się czy nie kupić takiej raz że ze względu na owady, a dwa - i tak musiałabym zabezpieczyć okna, bo mam dwa koty. Jeśli jednak jest na rzep to niewiele chyba mi da, kot oprze się łapami i siatka się odczepi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście tanio :)
    zaraz robactwo będzie nas atakować, więc warto się zaopatrzyć w te cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Myślałam o czymś takim jeszcze 2 tygodnie wstecz ;) dziękuję za przypomnienie bo u mnie skleroza to już wrodzona ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby im się taka na działkę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe rozwiązanie przeciw owadom :)


    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka siatka to dobry pomysł przeciw różnym nieproszonym gościom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam ich u mnie, może mało mieli i poszły....pójdę jutro do większej, moze tam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wczoraj widziałam jak mój sąsiad montował coś przy oknie. Pewnie to ta siatka z Biedronki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. taka siatka to podstawa, mam na swoich oknach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, myślałam, że będzie bardziej widoczna ale ledwo ją widać :)

      Usuń
  11. również mam taką, świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zakupić-bo już mnie komary pogryzły ahhhh ;(((

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.