Strony

poniedziałek, 19 maja 2014

Od 22 maja Inspiracje Tygodniowe 21b gazetka Biedronka + polecane produkty




 od 22 maja inspiracje biedronka






Udało mi się wreszcie dostać ;)

Mleko prawdziwe bez laktozy 

Biedronka Cena 2,69zł

Smakowo nieco słodsze od tradycyjnego

kolor ecru


Polecam spróbować 




Syrop malinowy 
320ml 

Cena 4,49zł

50% zagęszczonego soku


Polecam



Gąbka do masażu Bebauty Spa

Cena 0,79zł Biedronka





Wreszcie mam urządzenie do pielęgnacji twarzy 

BeautyLine 

cena 19,99zł

Użyłam 3 razy, zdecydowanie czuć, że skóra jest dobrze oczyszczona

Uczucie jak po peelingu :)




I najnowsza gazetka 

Od 22 maja Inspiracje Tygodniowe 21b
 Biedronka


Upatrzyłyście coś? :)
komentować może każdy :D






MEGA RABATY -20% DANIA GOTOWE CHŁODZONE 
OD 23 MAJA


LAMPKA PRZECIW OWADOM / ODSTRASZACZ KOMARÓW

Mamy sposoby na dziecięce przygody od 22 maja 


biustonosz dla karmiącej
monitor oddechu nanny
pieluszki dada domek











17 komentarzy:

  1. oo szampon w promocji ;) muszę go kupić - świetna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie też muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę spróbować to mleko bez laktozy, skoro polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soku nie znalazłam....
    A w gazetce bidon, ptasie mleczko...lizaki...;))

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa o jakim szamponie mowa o Syoss? fajny jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz kupiłam syoss i był dość fajny ale nie pamiętałam który to i kupiłam drugi też w ciemno i trafiłam na jakiś bubel. I na tym się skończyło :)

      Usuń
  6. O, skusiłaś się na szczoteczkę :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. taki sok bym kupiła a gąbki bardzo często lądują u mnie w koszyku ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że u siebie już nie dorwałam tej szczotki do pielęgnacji :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedronka cały czas zaskakuje :) fajne rzeczy dorwałaś w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się nad tą szczoteczką do twarzy, ale w końcu się nie skusiłam ;) Wczoraj za to kupiłam sobie miętowy zegarek z nowej gazetki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne te zegarki :) u mnie były za szybką :) tylko dwa kolory.

      Usuń
  11. Lubię biedronkowe zdobycze. Zawsze można wrócić do domu z czymś ciekawym :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zwykle omijam Biedronkę bo jakoś mi nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedronkę w pobliżu mnie remontują ale jak ją znowu otworzą to pobuszuję w kosmetykach. Mają tam fajne oferty. Ostatnio kupiłm jedwab farouk za 1,99 zł.

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.