Strony

środa, 7 maja 2014

Urządzenie do pielęgnacji twarzy Biedronka Dekra





Urządzenie do pielęgnacji twarzy Biedronka Dekra











Urządzenie do pielęgnacji twarzy Biedronka Dekra - 4 nasadki

oraz
Zestaw do manicure Biedronka - 6 nasadek

z gazetki kosmetycznej od 8 maja

CENA 19,99 zł

Nie ukrywam, że czekam aby zobaczyć to cacko :)

Dziś u mnie w B pojawiły się już kosmetyki Celia, małe ilości, więc trzeba się spieszyć.


Zobaczcie prezentację :D



UDAŁO MI SIĘ KUPIĆ czytaj TUTAJ



a TUTAJ nowa gazetka od 12 maja 




12 komentarzy:

  1. Również jestem ciekawa tego aparatu :) Pewnie u mnie rzucą ze trzy sztuki i będą się bić o to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem bardzo ciekawa zwłaszcza za taka cenę,a to do manicure to pewnie nie jest lepsze od tego co w Rossmanie jest za 25 zł mi ono nie podpasowało niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro jadę do Biedronki :D. Jestem mega ciekawa tej szczoteczki ale jeszcze nie wiem czy się na nią skuszę ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś takie urządzenie i najbardziej odpowiadała mi nasadka ze szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ciekawa jestem tego urządzenia :)


    ps. a u mnie? NEON GREEN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe urządzenie:) niestety ja się nie skuszę, bo mam bardzo wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie te urządzenie czy faktycznie dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co czytam na blogach to raczej dziewczyny są zadowolone. U mnie brak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta szczoteczka! :) Ja również się na nią zdecydowałam. Zapraszam do przeczytania mojej opinii na jej temat :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.