Strony

środa, 7 maja 2014

Produkty spożywcze z Biedronki mix










Przegląd produktów spożywczych z Biedronki

Dla osób, które są zainteresowane składem, kaloriami.


Każdy z tych produktów pojawił się u mnie przynajmniej 2 razy, czyli zjadliwe :D

ceny wrzucę jak dokładnie sprawdzę, bo nie pamiętam.




Ser kozi Palhais de Portugal 100g 








Czekolada Alpini z drażetkami 100g








Czekolada Magnetic 100g








Mleko zagęszczone Mleczna Dolina kakaowe 






Kaszka Delicata śmietankowa





Paluszki Pub 2pak  1,99zł






Deser Panna Cotta 2szt Caramello





Łosoś Graal w sosie pomidorowym a'la pizza



















12 komentarzy:

  1. Uwielbiam czekolady.
    Mój chłopak często je to mleko z tubki :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie syn, gdyby nie fakt, że jest taki kaloryczny sama tubkę bym wciągnęła :D

      Usuń
  2. Same fajne produkty. Na ser kozi mam ochotę. Mam nadzieje, że się nie rozczaruje ;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię czekoladę z drażetkami i tą kaszkę Delicata- jest pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaszkę Delicata to mogłabym kilogramami jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty, a ja za to uwielbiam cukierki Mumsy z Biedronki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mleko z tubki, ale rzadko kupuję, bo jak się raz zaciągnę to nie przestanę aż poczuję dno haha a czekoladę to z migdałami bardzo lubię i tą z drażetkami

    OdpowiedzUsuń
  7. kozi ser... nie przepadam, ale reszta produktów jak najbardziej dla mnie :D zwłaszcza te słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam, za to mężowi bardzo smakuje ;)

      Usuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.