Strony

środa, 16 kwietnia 2014

Chałwa Wiosenna sezamowa 500g Biedronka




Chałwa Wiosenna sezamowa 500g Biedronka, testujemy produkty z Biedronki, inspiracje tygodniowe, gazetka biedronka



Chałwa Wiosenna
 sezamowa 

o smaku waniliowym

Biedronka 

500g

CENA 8,99 ZŁ


Jeśli kiedykolwiek jedliście tą mniejszą chałwę 100 g za 1,99 zł to powiem Wam, że smak bardzo podobny

Nie przepadam za chałwą, spróbowałam ociupinkę, za to domownicy gdyby mogli to pochłonęliby ją całą :)

Nie wiem czy pamiętacie ale dawniej były dostępne takie bloki chałwowe na kg, uwielbiałam je jako dziecko! 
Nie były takie słodkie i tłuste, niestety już od dawna nie widziałam na rynku.



Chałwa podwójnie pakowana

Chałwa Wiosenna sezamowa 500g Biedronka, testujemy produkty z Biedronki, inspiracje tygodniowe, gazetka biedronka


Chałwa Wiosenna sezamowa 500g Biedronka, testujemy produkty z Biedronki, inspiracje tygodniowe, gazetka biedronka


Chałwa Wiosenna sezamowa 500g Biedronka, testujemy produkty z Biedronki, inspiracje tygodniowe, gazetka biedronka



Kalorie są przerażające 520 kcal w zaledwie 100g produktu! 



Chałwa Wiosenna sezamowa 500g Biedronka, testujemy produkty z Biedronki, inspiracje tygodniowe, gazetka biedronka

Skład


Chałwa Wiosenna sezamowa 500g Biedronka, testujemy produkty z Biedronki, inspiracje tygodniowe, gazetka biedronka







11 komentarzy:

  1. Uwielbiam chałwę, ale niestety jest bardzo kaloryczna :(.
    Te 100 gramówki znam, ale tak dużego opakowania jeszcze nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest z orzechami :) no tak kalorie straszne, po zjedzeniu tego opakowania 2 dni głodówki :)
      Przepraszam, że usunęłam Twój komentarz wczoraj pod serami :( Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam chałwę ale tam jest tyle tłuszczu. a ja mam za wysoki cholesterol i muszę uciekać od niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zjadło by się , ale miałabym ogromne wyrzuty sumienia ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tak jak ty za chałwą nie przepadam ale w domu pewnie nie pogardzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tej konsystencji między zębami :D lubię rzeczy słodkie ale nie przesłodzone.

      Usuń
  5. ja nie lubię chałwy. Reszta mojej rodziny tak jak u Ciebie ją lubi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Omnomnom :D Kiedyś nie lubiłam chałwy (nie wiem jak to możliwe)- teraz uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawniej nie lubiłam papryki a teraz mniaaam :)

      Usuń
    2. Ja paprykę lubię tylko duszoną, w jakimś sosie ;p Surowej nienawidzę ;p

      Usuń
  7. muszę kupić dla taty, on uwielbia chałwę :)

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.