Strony

środa, 9 kwietnia 2014

Biedronka Cukierki na wagę



W Biedronce pojawiają się coraz to wyborniejsze smaki cukierków na wagę :)

Co Wy sądzicie?

Których już posmakowaliście?

Bardzo podoba nam się ten pomysł, dlatego, że niewielkim kosztem można posmakować wszystkich smaków :D


Michałki Hanka baaardzo pyszne :)


cukierki z Biedronki, produkty z Biedronki godne polecenia, gazetka biedronka, inspiracje tygodniowe, testowanie produktów z Biedronki


Polecam również jajeczka na wagę, są z nadzieniem i chrupiącymi kuleczkami :)


Nie zdążyliśmy uchwycić aparatem :D


4 komentarze:

  1. Kupiłam kiedyś przy okazji 40 dkg... i podczas spaceru z synkiem wpałaszowaliśmy wszystko! Takie były pyszne :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobry pomysł, ostatnio kupiłam na wagę BOUNTY, małe SNICKERSY oraz MUMSY TOFFEE ...PYCHA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak były :) wzięłam po 2 sztuki z każdych < dieta heheh > ale co sobie popróbowałam to moje :D

      Usuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.