Strony

niedziela, 7 września 2014

Okleina folia na okno z Biedronki









Folia okienna z Biedronki 

Cena: 5,99 zł

Wymiary: 67,5 cm x 200 cm



Myślałam, że wzór poszczególnej folii będzie umieszczony na każdej rolce
niestety się zawiodłam.


Każda posiada ten sam kod produktu / model
Trudno dostrzec w zwiniętej rolce jaki to wzór.


Mój wybór zatem był w ciemno.


Za bardzo nie było w czym wybierać, jeden kartonik tylko dotarł, w nim wymieszane z okleinami meblowymi.


Byłam przekonana, że takie folie nakłada się na zwilżoną powierzchnię i że są wielokrotnego użytku.

Tutaj instrukcja sugeruje naklejenie na suchą i gładką powierzchnię.








Tak prezentuje się po rozwinięciu












Niebawem napiszę, jak sobie poradziłam (a może nie poradziłam) z przyklejaniem ;)


...zapomniałam dodać, że śmierdzi jak cerata targowa.



Aktualnie  chyba trwa jakaś wyprzedaż lodowa ;) i większość lodów jest przeceniona.

Rzuciły mi się w oczy też sosy Madero po 1,99 zł








11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę taką fiolę. U mnie w Biedronce jej nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten soso czosnkowy jest pyyycha właśnie mi się kończy może się pokuszę ;))
    A ta folia to taki gadżet? jakoś nie zwróciłam na nią uwagi w gazetce....

    OdpowiedzUsuń
  3. Sosy Madero u mnie nadal po 3,99....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli znowu promocja w wybranych sklepach? Sprawdzałaś pod czytnikiem?

      Usuń
  4. super jest ta folia!, może w przyszłości coś takiego kupię, bo chyba w marketach budowlanych też jest a wolałabym nie mieć firanek jakby się dało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie za taki kawałek folii zapłaciłabym dużo dużo więcej. Zamiast firanek, szczególnie alergikom.

      Usuń
  5. U mnie w Biedronce tego nie było. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są w takim niewielkim kartonie razem z okleinami meblowymi.

      Usuń
  6. Życzę powdzenia, nie lubię przyklejać, zawsze jakiś bąbelek mi gdzieś wyjdzie;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naklejać tylko na mokro inaczej się nie uda,najlepszy plyn do mycia szyb bardzo zmoczyć okno żeby się wręcz lalo/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wszędzie właśnie czytałam, że na mokro i ta instrukcja trochę mnie zaskoczyła.
      Rozumiem, że u Ciebie już założone ;)

      Usuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.