Strony

czwartek, 7 sierpnia 2014

Inspiracje Tygodniowe nr 33A od 11 sierpnia + Inspiracje Tygodniowe nr 33B od 14 sierpnia



Inspiracje Tygodniowe nr 33B od 14 sierpnia
Inspiracje Tygodniowe nr 33A od 11 sierpnia


























Inspiracje Tygodniowe nr 34A  od 18 sierpnia

Szkoła jest wesoła cz.2 - oferta od 18.08




Zapraszam do przeglądnięcia gazetek ;) 

www.biedronka.pl

Inspiracje Tygodniowe nr 33A od 11 sierpnia






3 w cenie 2 Biedronka




Monster Munch paka xxl ooooo nieeee :D






 Inspiracje Tygodniowe nr 33B od 14 sierpnia

Wszystkie ketchupy i musztardy -20% 14 sierpnia
Wszystkie ketchupy i musztardy -20% 14 sierpnia mega rabaty







Wielki giermasz - konkurs









Zestaw szczotek ssawek do odkurzacza Biedronka - super :) 




JUŻ NIEBAWEM 

ODKRYJ W SOBIE PIĘKNO CZ 1 

OD 28 SIERPNIA ;) BIEDRONKA

11 komentarzy:

  1. Jak zawsze znalazłam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieci uwielbiają szkolne przybory z Biedronki,zawsze są kolorowe i przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam wczoraj, nic ciekawego nie było, na dodatek złamałam paznokieć, kupiłam pączki i zła wyszłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh ta nasza biedronka:))Lubię ją:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ty bierzesz te wszystkie gazetki na wyrost, ja nigdy nie mogłam znaleźć:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tam zawsze znajdzie się coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I used to be recommended this blog by means of my cousin. I am not sure whether or not this submit is written by way of him as nobody else
    understand such detailed approximately my difficulty.

    You're incredible! Thank you!

    Feel free to visit my web blog ... cheap web hosting with domain

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka rzeczy wpadło mi w oko ;) Dzięki za gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile fajnych produktów juz wypatrzyłam sobie kalkulator , organizer na długopisy no i mojego ukochanego arbuza w świetnej cenie ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam cukierki, dobre :))
    Po wkładach do zniczy zostały puste kartony :(
    A nie wiem gdzie zlokalizować te kuferki z zapowiedzi w Inspiracjach, bo nie widzę w tej szkolnej gazetki a mam na nie chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa tej gazetki z kosmetykami od 28 sierpnia:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.