Strony

niedziela, 24 sierpnia 2014

Aktualne "ciche" promocje w Biedronce / Tarta z cukinią i kozim serem









W Biedronce ostatnio tyle promocji, że nie sposób ogarnąć.
O wielu nie wiemy, pojawiają się nagle, bez uprzedzenia.

Chodzi o promocje spoza gazetek


W miarę możliwości będzie tu wrzucane info (na bieżąco na FP)


Tak np. już jutro może pojawić się proszek E 7kg za 10 zł  



Od jakiegoś czasu dostępna jest mrożonka Bonduelle cukinia z marchewką po 49 groszy

Śmietanka w kartoniku 30% 49 groszy 


UWAGA! NIE MAMY PEWNOŚCI CZY CENY OBOWIĄZUJĄ W CAŁYM KRAJU







Produkt dnia poniedziałek 25 sierpień - Płyn Eden 

2 szt za 10 zł



Produkt dnia proszek E 7kg 21,99 zł - środa 27.08

Produkt dnia Czekolada magnetic 295g 27.08

Produkt dnia proszek E 7kg 21,99 zł - środa 27.08


Produkt dnia Czekolada magnetic 27.08



Produkt dnia wtorek Biedronka





Produkt dnia AKTUALNE TUTAJ















Od 28 sierpnia
Inspiracje tygodniowe

Prześcieradło z licencją 24,99 zł


Farba lateksowa Nobiles Pory Roku, 2,5 l biedronka




Suszarka do grzybów i owoców 89 zł Biedronka





Pojemnik na ciasto 15,99 zł Biedronka



Kalosze damskie 39,99 zł Biedronka




Wycieraczka igłowana 7,99 zł Biedronka





Od 25 sierpnia 2014 
Inspiracje tygodniowe




Ser Camembert Président, 170 + 20 g: lekki z bazylią, naturalny, lekki 




Jogurt naturalny kremowy Tola, 190 g 0,59 zł



Produkt dnia 28 sierpnia Biedronka











Macie info o innych promocjach? Podzielcie się 




Tarta z cukinią i kozim serem

Biedronka 

cena: 6,99 zł


Trudno jednoznacznie ocenić, zdania podzielone.

Bardzo delikatna smakowo, ser trąca mlekiem w proszku ;)

Osobiście uważam, że warta wypróbowania


Tarta z cukinią i kozim serem biedronka

Tarta z cukinią i kozim serem biedronka

Tarta z cukinią i kozim serem biedronka

Tarta z cukinią i kozim serem biedronka



Aktualnie w Biedronce

kapsułki Vizir 38 szt 

cena 27,95 zł

kapsułki vizir biedronka

kapsułki vizir biedronka


ODKRYJ W SOBIE PIĘKNO CZ1 
TUTAJ

19 komentarzy:

  1. No to będę zaglądać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E nie dla mnie, cukinia sama nie wiem czy mnie interesuje czy nie haha czekam na kosmetyczną, i trochę jestem na B obrażona, że kuferków nie dali wszędzie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu szkoda, tyle się za nimi nachodziłaś.
      Będzie jakiś nowy puder Bebeauty :) zobaczymy, czekamy cierpliwie na całość.

      Usuń
    2. w kremie czy w kamieniu?

      Usuń
    3. Nie wiem. Puder HD BeBeauty 9,99 zł.

      Usuń
    4. widzę pojedyncze zapowiedzi, a gazetka ciiisza

      Usuń
    5. Ponoć są już na sklepach, ale nie u mnie.

      Usuń
  3. wizira jakoś nie lubię ;/ ale Edeny tak, no i farba kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znów czekam na 28.08 bo wtedy znowu akcja będzie z kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz ciekawsze produkty pojawiają się w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krówek dzisiaj w Biedronce nie widziałam :(. Ale za to byłam na grzybach (czytałam Twój komentarz) w woj. łódzkim i znalazłam prawie całą kobiałkę podgrzybków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :P przywołuję deszcz :) już się nie mogę doczekać tego buszowania :D

      Usuń
  7. kiedy beda znowu promocje 4 w cenie dwoch czy juz nie bedzie tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam, bo nowych promocji nie widać. Może zastąpione będą Produktem Dnia. Zobaczymy co przyniosą nowe gazetki.

      Usuń
  8. Tartę z cukinią zauważyłam wczoraj i kupiłam na spróbowanie. Drugi raz tego zakupu nie popełnię. Smak nijaki. Może odważę się spróbować wersji z szynką i bekonem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym radziła nie próbować. Smak mały, po kilku kęsach poszła niestety do kosza :(

      Usuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.