Strony

wtorek, 13 maja 2014

Zestaw Sushi z Biedronki




testujemy produkty z biedronki, sushi biedronka, zestaw biedronka





Zestaw sushi box

Biedronka

cena 14,99zł

370g


Mąż kupił na spróbowanie i nawet mu zasmakowało, bo dokupił drugą porcję :)

Jeśli o mnie chodzi, to to nie są moje klimaty, nigdy nie jadłam i raczej się nie pokuszę


Co zawiera?

11 kawałków 

9 sztuk maki 
2 szt nigri
1 szt pojemniczek z imbirem marynowanym i wasabi
1 szt saszetka z sosem sojowym


Ktoś kosztował? :)


testujemy produkty z biedronki, sushi biedronka, zestaw biedronka

testujemy produkty z biedronki, sushi biedronka, zestaw biedronka

testujemy produkty z biedronki, sushi biedronka, zestaw biedronka

testujemy produkty z biedronki, sushi biedronka, zestaw biedronka

testujemy produkty z biedronki, sushi biedronka, zestaw biedronka

testujemy produkty z biedronki, sushi biedronka, zestaw biedronka




W sierpniu zmienił się skład 
niby więcej kawałków a wagowo mniej ;)




21 komentarzy:

  1. Ohhh co jestem w biedronce kusi mnie sushi,ale jakoś przełamać się nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie kosztowałam ale chętnie bym spróbowała :D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noe jadlam. Wolę zrobić sama :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię,dla męża on lubi takie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja raz spróbowałam i też stwierdzam,ze to nie moje klimaty. ale jeśli ktoś lubi,to w fajnej cenie jest ta paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie za bardzo przepadam za sushi, więc nie spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. robiłam kiedyś sama sushi, ale też nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię i czasem kupujemy z mężem ale tu w Anglii. Nie wiedzialam, że w biedronce można spotkać takie gotowe zestawy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam, choć przyznam że kusiło nieraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś mnie to nie przekonuje....i takich gotowców bym nie kupiła, czy to podobne w ogóle do oryginału? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam , zjadłam , smaczne, świetny stosunek ceny do jakości- czekam na następne dostawy

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ich nie ma a chętnie bym kupiła - uwielbiam! Narobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie zjadłam w ramach lunchu. Nie to co robione samemu ale też dobre

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie ok,nie to co robione samemu ale jak tylko ja jem to taki zestaw wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ło matko - smakuje to tragicznie.
    Ktokolwiek jadł w życiu sushi, tego się nie tknie.
    Ktokolwiek sushi w życiu nie jadł, niech nie zaczyna od tego, bo zrazi się na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmienił się skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak strasznego zestawu na szczęście nie miałam przyjemności spotkać nigdzie, jak tylko w Biedronce. Dobrze, że to nie było moje pierwsze podejście, bo więcej bym nie spróbowała. Lidl ma o niebolepsze wyroby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jadłam, więc nawet nie wiedziałabym do czego porównać.
      To prawda, zmienili skład. Wrzucę fotkę, bo mąż kupił kolejny zestaw ;)

      Usuń
  18. Polecam. Naprawde dobre :) a opinie ludzi ktorzy twierdza ze z biedronki to nie dobre czy cos naprawde musza miec wyzsze wymagania i lepiej wtefy idzcie do restauracji albo sprubujcie bo naprawde warto. Cena tez przystepna. POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie skończyłam pierwsze podejście do sushi z biedronki.Wcześniej jadłam sushi robione przez mojego mężczyznę.Za pierwszym razem nie smakowało ale za 2 się zakochałam.Próbowałam również sushi z sushi barów.W Lublinie można trafić w nich na bardzo kiepskie sushi. W biedronce sushi bylo w przystępnej cenie.po otwarciu odrazu zapachniało rybami.rolki się nie rozwijały a w środku dodatki były chrupiące.ryż troszkę jak dla mnie za słodki ale bez przesady.jezeli chodzi o wasabi to mało pikantne(ale niektórzy tak lubią) Imbir calkiem niezły może tez ciutke za słodki ale za to sos sojowy moim zdaniem do niczego.Ogulnie jadłam gorsze.Sodze że jeszcze sięgnę po nie w przyszlosci. Ich jakość jest calkiem niezła w stosunku do ceny

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.