Strony

środa, 28 maja 2014

Od 29 maja Inspiracje tygodniowe 22b Biedronka








WWW.BIEDRONKA.PL


Słodki Dzień Dziecka - oferta od 29.05
http://www.biedronka.pl/pl/slodki-dzien-dziecka-od-29-05 
Tanie czytanie - oferta od 29.05
http://www.biedronka.pl/pl/tanie-czytanie-od-29-05
Tanie czytanie dla dzieci - oferta od 29.05
http://www.biedronka.pl/pl/tanie-czytanie-dla-dzieci-od-29-05
MEGA RABATY - oferta od 30.05









Od 29.05.2014
 Inspiracje tygodniowe 22b 
Biedronka


Nie mam dzisiaj nawet siły wrzucić coś więcej poza gazetką
Po prawie 4 latach brania leków, nadszedł czas próby odstawienia, dziś mam kryzysowy dzień :D 
byle do przodu :) 



















33 komentarze:

  1. ten przepis na lody muszę wypróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro będzie lepiej,trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trzeba się wybrać po zapas żelek i chipsów :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zauważyłam, przepraszam ale skupiłam się od razu na gazetce... Mam nadzieję, że próba skończy się powodzeniem! :* Trzymaj się :).

      Usuń
    2. Dziękuję :* nie jest najgorzej :) oby tylko ustrojstwo się nie odnowiło :D

      Usuń
  4. OOO chipsy czosnkowe tak zachwalane na wizażu :D
    Widzę większe zdjęcia :*
    Tęcza i te drugie draże wypróbuje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytam dokładnie wszystkie komentarze :D

      Usuń
    2. :))) miło, że wykorzystałaś sugestię :) też jakiś czas temu powiększałam zdjęcia na blogu ;)
      chipsów u mnie nie było buuu ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam biedronkowe żelki i czekolady Alpini. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję,że dziś lepiej się czujesz?Oby wszystko dobrze się skończyło-trzymam kciuki:))
    A co do gazetki,jakie super łakocie-trzeba będzie zrobić zapas:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam z biedronki kwiaty.

    http://www.alwaysyoung.pl/2014/05/kocham-kwiaty-niemalze-tak-samo-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  8. oj to trzymaj się cieplutko, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo ale dużo rózności czas na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo ciekawych różności :) I zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieee, ten krem jest z Hebe :). Te nowości, które są z Biedronki to jest uwzględnione, że pochodzą stamtąd :D. Proszę Cię ;). Ale zaraz poprawię by nie było wątpliwości ;*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko tak podłapałam :D

      Usuń
    2. Hehehe, mój błąd :D. Btw. kupiłam dzisiaj żelki w promocyjnej cenie. 4 paczki poleciały do koszyka :D. Gdyby nie Twój post w ogóle bym nie wiedziała o zniżce :).

      Usuń
  12. Ta koszula nocna jest całkiem ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. w mojej wsi przydałaby się biedronka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Obkupiłam się :) pyszne i tanie, średnio 50gr/szt :D

      Usuń
    2. A jak przepis na lody? Któraś z was już robiła?

      Usuń
    3. Też jestem ciekawa, malin brak może z truskawkami :D

      Usuń
  15. Fajny przepis na lody. Muszę wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam te a'la lody, banany mrożone yyy dziwna konsystencja, bez szału.

      Usuń
  16. Mam nadzieję, że czujesz się dobrze.

    Była dziś w Biedronie i skorzystałam z kilku promocji dziecięcych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo ciekawych różności. :)

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.