Strony

niedziela, 25 maja 2014

Od 2 czerwca Więcej męskich spraw gazetka Biedronka + testowane produkty










Od 02.06.2014

Więcej męskich spraw 
gazetka Biedronka



Testowane polecane :)


Super, że pojawiły się w Biedronce

Maltanki

Cena 1,99zł

maltanki biedronka cena



Pyszne :D Wafle familijne gofrowe Jutrzenka

Cena 3,99zł 
225g


Wafle familijne gofrowe Jutrzenka biedronka cena

Można wziąć udział w konkursie 





Bon Creme 
Tarta z malinami 

Cena 1,79zł

Baaardzo dobry jogurt

Bon Creme Tarta z malinami biedronka cena

Bon Creme Tarta z malinami biedronka cena


Pierogi Swojska Chata
Z serem
400g

Cena ok.4 zł

Powiem Wam bez rewelacji, mało farszu i jakiś taki kwaśny ten ser 
raczej się już nie skuszę





Pierogi U Jędrusia

Z brokułami i pieczarkami 

400g

Cena ok. 4zł


Te zdecydowanie lepsze, smaczne, lekko pikantne.

Farszu też mogłoby być więcej :)


Pierogi U Jędrusia Z brokułami i pieczarkami biedronka





I gazetka


www.biedronka.pl
















14 komentarzy:

  1. Muszę spróbować te pierogi z brokułami i pieczarkami !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu tyle dobroci a ja muszę iść na dietę :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te pierogi :) raz spróbowałam i od tej pory ciągle je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować te pierogi ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolałabym więcej babskich spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam swoje the best pierogi ze szpinakiem, Jędruś zdecydowanie jestem na nie ;)
    a te Maltanki Ci się w drodze do domu nie rozpuściły ;))O

    OdpowiedzUsuń
  7. pierogi wyglądają cudownie, mniammm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham maltanki i gofrowe familijne. Mmmmmmmm.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maltanki i gofry waflowe <3 mniam :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że wklejasz te gazetki bo mi nie chcą się otwierać u nich na stronie a tak to jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjedzenie wszystko miałam oprócz Bon Creme-Tarta z malinami-jak to możliwe (nadrobię to szybko):)))))

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.