Strony

środa, 14 maja 2014

Od 19 maja Gazetka Biedronka Więcej aktywnego wypoczynku









Zanim przejdziemy do gazetki chciałabym Wam polecić produkty :)

Kawa Amorres
 3 rodzaje 

cena 2,29zł

Moja ulubiona Macchiato

Idealna w upalne lato, fajnie, że już się pojawiła





Polecam również 

Desery Pierot Olma



Bon Creme jogurt kremowy 
o smaku pieczonego jabłka 






Od 19 maja Gazetka Biedronka 
Więcej aktywnego wypoczynku 


Dla dzieci, zwierząt i do ogrodu ;)


ZESTAW OGRODOWY WĄŻ WÓZEK PISTOLET


PARASOL NA WYSIĘGNIKU / ZESTAW MEBLI 


ZESTAW DO ĆWICZEŃ DLA PSA / ZABAWKI DLA ZWIERZĄT


ZEGAREK SILIKONOWY / KOMPLET RĘCZNIKÓW SPORTOWYCH


ROWEREK BIEGOWY CHILLAFIH BMX-IE / WROTKI DZIECIĘCE


HULAJNOGA TRÓJKOŁOWA 


ZAMEK DMUCHANY 


SIEDZISKO SAMOCHODOWE / ŁÓŻECZKO DZIECIĘCE TURYSTYCZNE


APARAT SONY DSC-W800 299ZŁ



 ŹRÓDŁO WWW.BIEDRONKA.PL




13 komentarzy:

  1. Aktywny wypoczynek, a na okładce leżaki. :D
    Szkoda, że zabawki są tylko dla psów. Z tej części (poza aparatem, którego i tak teraz nie kupię) nie zainteresowało mnie nic zbytnio, ale... jakim cudem nie wiedziałam wcześniej, że w Biedronce są jogurty o smaku pieczonego jabłka?! Koniecznie muszę do nich zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Aktywny wypoczynek, a na okładce leżaki" się uśmiałam :D :D :D
      Osobiście polecam ręczniki, fajne na basen.

      Usuń
    2. mam te ręczniki z poprzedniego rzutu...to tak większa ściereczka z mikrofibry ale bardzo wygodne, chłonne i mało miejsca zajmują,

      Usuń
  2. Ta kawa jest pyszna! Muszę ją sobie kupić bo to chyba jedyna kawa, którą lubię :D.
    A leżaki przy aktywnym wypoczynku... rzeczywiście śmieszne xD, ale pozytywnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba skuszę się na polecane ręczniki:) i muszę koniecznie spróbować ten deser Pierot:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamek dmuchany bardzo spodobała się mojemu synkowi, ale nie bardzo mamy go gdzie zmieścić ;)
    pozdrawiam i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te gazetki biedronkowe :)


    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje psiaki w końcu coś dostaną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To mówisz, że ręczniki fajne, na wyjazdy będą fajne, kawa rzeczywiście pycha, a zamek córce się podoba, ale nie mam warunków na niego ;) a szkoda, sama bym sobie poskakała haha

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.