Strony

piątek, 25 kwietnia 2014

Inspiracje tygodniowe 18a od 28 kwietnia Biedronka oraz Gazetka Tajemniczy ogród




tajemniczy ogród biedronka,







Inspiracje tygodniowe 18a 
od 28.04.2014
 Biedronka


Dziewczyny na wstępie zapytam Was o tą herbatę

Czy ona już była? Czy to nowość?

Herbata Remsey english breakfast tea

Inspiracje tygodniowe 18a od 28 kwietnia Biedronka Tajemniczy ogród





Gazetka o wiele ciekawsza niż poprzednie :)

tajemniczy ogród biedronka,


Lipton w fajnej cenie ;)

tajemniczy ogród biedronka,


tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,


takich wkładek żelowych nigdy nie miałam, ciekawe jak się noszą 


tajemniczy ogród biedronka,





TAJEMNICZY OGRÓD

od 28 kwietnia do 11 maja 2014



tajemniczy ogród biedronka,


tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,



fajowe te narzędzia

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,


na pewno dokupię sobie tych miseczek 

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,

tajemniczy ogród biedronka,


Odsyłam już :D  do kolejnych Isnpiracjii i Majówki na luzie od 2 maja TUTAJ





14 komentarzy:

  1. Chyba pojadę po zapas ketchupu :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj widziałam Kotlin wielkie opakowanie po 4,99 zł chyba. Fajnie, że suszone pomidorki też się załapią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno polecam żelowa wkładki do butów :)

    czarodziejkasmakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja sobie zrobię zapas ketchupu:))Lubię Biedronkę:D:D:D
    Ta herbatka była,ale nie w takich torebkach( jak się nie mylę,była w okrągłych)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą żółtą herbatę często kupowałam ale tej czerwonej nigdy nie widziałam. Ja pomidory suszone i te kartoniki :) a i pikantny Madero, ulubieniec syna :)

      Usuń
  5. szkoda, że nie mam biedronki na miejscu ;/ przydałaby się tak tuż pod domem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze spróbować tej herbatki, dobra?
    Przydały by się buty ogrodowe, fajne kolorki na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisze aromatyzowana ale np. w porównaniu w Tetley ( zbyt intensywny aromat) to ta jest lajtowa, smak bardzo zbliżony do tej żółtej. Te różowo-białe buty fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam zdanie o tej herbacie, po 3 dniach picia zaparzyłam sobie żółtą i stwierdzam, że ta czerwona jednak bardziej mi smakuje :)

      Usuń
  8. fajne rzeczy, muszę się wybrać do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzędzia ogrodowe w kwiatki jakie urocze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je, są rzeczywiście super, aż ma się ochotę kupić :)

      Usuń
  10. ale piękne narzędzia ogrodowe, nieźle wymyślili :D bardzo fajny blog i wpadnę jeszcze nie raz, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.