Strony

środa, 23 kwietnia 2014

Inspiracje tygodniowe 17b od 24 kwietnia Biedronka








Inspiracje tygodniowe 17b 

od 24.04.2014

 Biedronka










MAJÓWKA NA LUZIE 

OD 24 KWIETNIA DO 7 MAJA 











Lubię tego Radlerka :) ale widzę, że zdrożał


czy to nie przypadkiem te sosy, które są obecnie testowane?



Ciekawe jaka jakość tych obrusów hmm...


z Kolastyny już są u mnie te balsamy ale pojawiły się też peelingi, żele do mycia, toniki

aaa ..  zmywacze z pompką przecenione o 1 zł



dawno nie używałam balsamów brązujących, kusił mnie ;) ale się oparłam :D






Ketchup Kotlin bardzo lubię pikantny ale bardziej smakuje mi w słoiczku ;)







10 komentarzy:

  1. Uwielbiam soki Pycholandia, które kiedyś z sympatią przezywałam Psycholandia :DD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół piję tylko wodę Muszyniankę ale zdarza się, że mam ochotę na psycholandię* truskawkową ;)

      Usuń
  2. Fajnie, że wrócili do tygodniowych Inspiracji :)
    No do opalania przydałoby się coś kupić.....ale chyba kupię córce z Ziaji i też będę używać ;) co by wykończyć przed zimą hehe no i ręcznik dla córki, sok podobno syf a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już tak zostanie z tymi tygodniówkami. Kremy do opalania zazwyczaj kupuję 2,3 z różnymi filtrami i przeważnie nie zużyjemy ich w ciągu lata, więc przed zakupem upewniam się czy data ważności obejmie kolejny rok ;)

      Usuń
  3. niestety w swojej okolicy nie mam biedronki tylko polo market.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dawno nie byłam w Polo :)

      Usuń
    3. A ja mam to szczęście, że mam blisko to i to!

      Usuń
    4. Ja też :D ale za to do Rossmanna mam daleko :(

      Usuń
  4. Ile dobroci na grilla. No i te winogrona - pycha !

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.