Strony

czwartek, 20 marca 2014

Wielka Moc Inspiracji cz.1 Gazetka Biedronka od 27 marzec do 9 kwiecień 2014



Wielka Moc Inspiracji cz.1 Gazetka Biedronka





Wielka Moc Inspiracji cz.1 

Biedronka 
od 27 marzec do 9 kwiecień 2014


wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka 2014

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

Wielka Moc Inspiracji cz.1 Gazetka Biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka

wielka moc biedronka


5 komentarzy:

  1. Dzięki za gazetkę :)
    Kurcze nadal nie można zaobserwować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alternatywą jest G+ ale rozumiem, że nie każdy chce. U mnie też nadal ...Pozdrawiam

      Usuń
  2. żałuję, że nie mam w pobliżu biedronki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam blisko do 2, są miejscowości gdzie pobudowali co 2-3 km, szkoda, że akurat nie koło Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie są 2... jak na 14 tys. mieszkańców to i tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.