Strony

wtorek, 18 marca 2014

Biedronka Miód kremowany Dobra Pszczółka









Biedronka 
Miód kremowany Dobra Pszczółka 


POJEMNOŚĆ 400 g

CENA - OK.8zł

Nie jesteśmy specjalistami w dziedzinie miodu ;)

miód bardzo smaczny i tak jak wskazuje etykieta naprawdę łatwo rozsmarowuje się na pieczywie

Dzieci spokojnie poradzą sobie z jego nałożeniem, nie leje się jak typowy miód ale ciągnie, porównały go do nakładania nutelli ;)


Wiele osób zapewne zainteresują kraje pochodzenia i tutaj mamy pewną niewiadomą
mieszanka mix-fix nie do końca wiemy skąd


miód z biedronki, miód kremowany biedronka



miód z biedronki, dobra pszczolka z biedronki



miód z biedronki, dobra pszczółka z biedronki



miód z biedronki, dobra pszczółka z biedronki




3 komentarze:

  1. Tak, jak przeczytałam że spoza Unii jakoś mnie odrzuciło....tyle się naczytałam o tym "spoza" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj w IM chwyciłam 3 pierwsze z brzegu miody z ciekawości, wszystkie z oznaczeniami ' I spoza Unii'.

      Usuń
  2. syf to potęgi; to nie jest miód ; dzisiaj spuściłem to w klozecie

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.