Strony

sobota, 4 października 2014

Produkt Dnia Biedronka od 6 października











Produkt Dnia Biedronka od 6 października 2014

będzie aktualizowane na bieżąco

www.biedronka.pl







6 października 

Napój energetyczny Burn 0,25 ml


Olej słonecznikowy Fabiola 2 l

cena 6,69 zł




7 października

Rolada Ustrzycka ser 300 g



Proszek Persil 4,5 kg







8 października

Piwo Leżajsk Krzepki 4 szt 0,55 ml





Wafel Princessa 15 g
0,29




9 października

Deser Monte 12 szt 55 ml
Napój Cola Original pomarańcza 2 l




10 października

Kawa mielona Tchibo 450 g



Makaron Dobrusia
0,79 zł
Wódka Chrobry 0,7 l
28 lub 29 zł

Ręcznik kuchenny Mega Swep 60 m




11 i 12 października

SZUKAJ PRODUKTU DNIA 


TUTAJ


16 komentarzy:

  1. Ja na razie nie jadę na żadne zakupy. Odwyk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na wizażu była lista na cały tydzień, szału nie ma ;))) ale na coś może się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co będzie, ale na bieżąco będą się tu pojawiać. :)

      Usuń
    2. Tyle pytań ;) więc jest już cała lista.

      Usuń
  3. Ciekawe po ile będzie olej ? bo właśnie mi się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej słonecznikowy Fabiola 2 l za tę cenę to musi być woda....

    OdpowiedzUsuń
  5. przestańcie narzekać i oceniać przecież nikt Was nie zmusza do zakupów , dziękuje autorce blogu za newsa , a ja kupię i jak czytam że za tą cenę oleju FABIOLA 2l. :) wolność wyboru , a myślisz że w droższych co masz ? ładną etykietę hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszek się przyda ...

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz słabsze te produkty dnia :/ pierwszy tydzień był naprawdę dobry a teraz lipa...

    OdpowiedzUsuń
  8. He sera to już od 7rano nie było wszystko pracownice kupiły.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak u mnie w mieście też nie było,

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też nie było.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też sera nie było.

    OdpowiedzUsuń
  12. A jest już może gazetka od czwartku ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ser serem, u mnie nie mozna sie bylo w pon. ani dzis zalapac na promocyjne maslo 62% tluszczu po 1,99 (z normalnej gazetki pon-sroda).

    OdpowiedzUsuń



Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.